Promosyon malzemeleri yerine ağaç fidanı dikilmesi daha iyi olmaz mı?

 

Kaptan Grup için amaç

Var olan promosyon tanıtım malzemelerinin içine ağaç fidanının da dahil olmasını sağlamak. Şirket içi algıda; bireysel hediye ve memnuniyet yerine, Toplumsal Sorumluluk ve Toplumsal Fayda algısının oluşması ve harekete geçirilmesi.

Kaptan Grup için hedef

Katılacağımız tüm iletişim toplantılarının katılımcıları adına ağaç fidanı dikmek.
Her yıl verdiğimiz geleneksel tanıtım ve promosyon malzemelerini kullanmamak. Yerine ağaç fidanlari ile algı değisimini harekete geçirmek.
Ve ağaç fidan dikimini 100.000 adet olarak gerçekleştirmek.

Kaptan Grup için uygulama

Şirket içi geleneksel hediye-promosyonu kaldırdık. Kişisel hediye vereceğimiz kişinin adına ağaç fidan dikimini başlattık. Farklı adreslere 50.000 fidan diktik.

Sonuç 2 yılda;

  • 5 ayrı adreste 50.000 ağaç fidanı diktik.
  • 3 sponsorluk toplantısında tüm katılımcılara promosyon yerine ağac fidanı ektik.
  • 2008 yılından bu yana Kaptan Grup olarak geleneksel promosyon malzemesi kullanmıyoruz.