Demir Çelik
Kaptan, ürünleri, hizmetleri ve faaliyetlerinden etkilenen, etkileşim içinde bulunduğu tüm paydaşlarının ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeyde karşılamayı, bu sayede memnuniyetlerini sağlamayı temel ilke edinmiştir.
Paydaş memnuniyetini sağlamanın en önemli ve hassas noktalarının başında etkili bir şikayet yönetim sürecinin geldiğinin farkındayız. Bu amaçla, tüm paydaşlarımızın memnuniyetsizliklerini ve buna bağlı şikayetlerini bize iletebileceği, tatmin edici çözüme ulaşabileceği bir şikayet yönetim sistemi oluşturduk.
Paydaş Şikayetleri Yönetim Sistemimiz çerçevesinde;
• Paydaşlarımızla etkin iletişim kanalları kurmak,
• Paydaşlarımızın ilettiği her türlü şikayeti şeffaf ve objektif bir şekilde ele almak,
• En kısa sürede, adil ve tatmin edici bir çözüme ulaştırmak,
• İlgili tüm yasal mevzuat şartlarını karşılamak,
• Bu sayede paydaş memnuniyetini arttırmak ve iş süreçlerimizi sürekli olarak iyileştirmek,
temel amaçlarımızdır.
Paydaş Şikayet Yönetim Sisteminin etkili ve verimli bir şekilde çalışması için gerekli azami özeni göstermek, gerekli tüm kaynakları temin etmek, sistem işleyişini titizlikle takip etmek Kaptan Üst Yönetimi olarak görevimiz ve taahhüdümüzdür.
Yönetim Kurulu Başkanı YAŞAR KAPTAN ÇEBİ 01.04.2022 EYS-PŞP-010